ارتباط با ما  02158267000

اتر سولفات

سدیم لوریل اتر سولفات

سدیم لوریل اتر سولفات یا تگزاپن که به اختصار SLS نامیده می‌شود، با فرمول شیمیایی NaC12H25SO4 یا سدیم دودسیل سولفات SDS

توضیحات سدیم لوریل اتر سولفات

سدیم لوریل اتر سولفات با نام تجاری تگزاپن که به اختصار SLES نامیده می‌شود، با فرمول شیمیایی NaC12H25SO4 یا سدیم دودسیل سولفات SDS، رایج‌ترین سولفات‌های سطح فعال آنیونی در پاک‌کننده‌های سنتزی با قدرت زیاد و به طور دقیق‌تر، جزو سورفاکتنت‌ها یا همان مواد فعال سطحی یا مواد موثر است.

شکل ظاهری آن به صورت مایعی ویسکوز بی‌رنگ یا خمیر سفید نیمه‌شفاف است. به راحتی با هر نسبتی در داخل آب حل می‌شود و از پایداری خوبی در برابر آب‌های سخت برخوردار است. تگزاپن سورفکتانتی، آنیونی است که در بسیاری از محصولات شوینده و بهداشتی استفاده می‌شود. نمک سدیم از انواع ارگانوسولفات‌ها است.

سدیم لوریل اتر سولفات یا تگزاپن ماده‌ای است که به عنوان امولسیون‌کننده، پف‌دهنده، کف‌کننده و تسریع‌کننده انحلال مورد استفاده قرار می‌گیرد. از تگزاپن در تولید مواد شوینده، مایع کف‌کننده، کرم و لوسیون، به خصوص در صنایع آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود.

هم‌چنین این ماده در تولید شوینده‌هایی که براق و غیرشفاف هستند، کاربرد دارد؛ مانند انواع صابون‌ها و شامپو‌های شستشوی سر و بدن و ….
به طور کلی، تگزاپن باعث ایجاد و تولید کف می‌شود که این کف سبک، برای حذف لایه چربی از روی پوست و مو بسیار مناسب است. این ماده برای تولید بتن نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جهت خرید سدیم لوریل اتر سولفات با قیمت مناسب با کارشناسان فروش مربوطه تماس حاصل فرمایید.

 

 

MSDS

ویژگی های سدیم لوریل اتر سولفات

  • در نساجی، نقاشی، رنگ رزی و در صنایع روغن و چرم
  • کمک به پراکندگی مواد در کرم ها و خمیرها
  • کمک به بهبود خواص پاک کنندگی، یکنواختی، خیس کنندگی
  • در صنایع دارویی و آرایش نقش پاک کننده و امولسیفایر