ارتباط با ما  02158267000

در اینستاگرام ما عضو شوید

شامل نکات کاربردی اخبار سایت و...

آخرین مطالب

6
فراورده های شیمیایی ایران ساخت
3
بومی سازی کاتالیست ها
2
بحران مواد شوینده در ماه‌های آینده!
1
خرید مواد اولیه شیمیایی!

خرید مواد اولیه شیمیایی!

خرید مواد اولیه شیمیایی شامل خرید دسته‌‌ای گسترده از مواد است. اگر شما تنها می‌دانید که نیاز به خرید مواد شیمیایی برای کارخانه خود دارید؛ پس باید بتوانید گرید این مواد را نیز تعیین کنید. گرید به دسته بندی مواد مختلف گفته می‌شود که در تعیین ماده اولیه شما نقش حیاتی ایفا می‌کند. چرا که نام یک ماده ممکن است در تعدادی از این گریدها مشترک باشد. خرید مواد اولیه شیمیایی با طعم صنعتی به طور کلی مواد اولیه شیمیایی...

خرید مواد اولیه شیمیایی!

خرید مواد اولیه شیمیایی شامل خرید دسته‌‌ای گسترده از مواد است. اگر شما تنها می‌دانید که نیاز به خرید مواد شیمیایی برای کارخانه خود دارید؛ پس باید بتوانید گرید این مواد را نیز تعیین کنید.

گرید به دسته بندی مواد مختلف گفته می‌شود که در تعیین ماده اولیه شما نقش حیاتی ایفا می‌کند. چرا که نام یک ماده ممکن است در تعدادی از این گریدها مشترک باشد.

خرید مواد اولیه شیمیایی با طعم صنعتی

به طور کلی مواد اولیه شیمیایی به دو دسته آزمایشگاهی و صنعتی تقسیم بندی می‌شود. مسلم است که مواد اولیه آزمایشگاهی تنها در آزمایشگاه کاربرد دارند. اما مواد اولیه شیمیایی صنعتی هستند که شامل گریدها و دسته بندی‌های مختلف می‌شوند.

توجه داشته باشید که این مواد شاید نام یکسانی داشته باشند اما از نظر شیمیایی با یکدیگر متفاوت هستند. برای مثال اسانس رز که در صنعت عطرسازی استفاده می‌شود؛ نمی‌تواند گزینه خوبی برای صنایع غذایی باشد. دقیقاً به همین دلیل است که نیاز دارید انواع مواد اولیه صنعتی را بشناسید. ارزش بازار خرید و فروش مواد اولیه این چنینی بسیار با ارزش است. از همین رو شرکت‌های بسیاری اقدام به عرضه مواد اولیه شیمیایی می‌کنند. اما انتخاب منبع خرید مواد اولیه شیمیایی قطعاً با شماست.

مواد شیمیایی صنعتی خوراکی

این مواد یکی از رایج‌ترین گریدها را دارند. ارزش بازار فروش مواد اولیه صنایع خوراکی در سال ۲۰۱۴ در دنیا با رقمی معادل ۵. ۵ تریلیون دلار بوده است. این یعنی این صنعت گسترده و با محصولات زیاد است که می‌تواند ارزش افزوده زیادی همراه داشته باشد.

موادی که در این صنعت فروخته می‌شوند شامل انواع طعم دهنده‌ها، انواع نگهدارنده‌ها، انواع پروتئین‌ها، ویتامین‌ها، مواد مغذی، رنگ‌ها و… می‌باشد.

محصولات این صنعت به دو صورت شیمیایی و طبیعی به دست می‌آیند، استفاده از هر کدام از این دسته بندی ها ؛ کاملاً وابسته به شما و محصولی است که قصد تولید آن را دارید.

مواد اولیه شیمیایی صنایع دارویی

این دسته از مواد اولیه از مهم‌ترین دسته‌ها در بحث واردات در ایران می‌باشند. چرا که بسیاری از کشورهای دنیا از این نظر ما را تحریم کرده اند.

هنگام خرید مواد اولیه شیمیایی به خلوص این مواد توجه بسیاری داشته باشید. چرا که با سلامت عموم مردم مرتبط و در آن تاثیر گذار است. به طور کلی فروش مواد اولیه دارویی بیشترین میزان خلوص را دارد. در درجه دوم نیز مواد غذایی هستند.

این بازار نیز یکی از بازارهای ارزشمند از نظر جهانی است. به طوری که طبق آمار سال ۲۰۱۹ ارزش این بازار ۷۱۱ میلیارد دلار بوده است

شما عزیزان می‌توانید خرید مواد شیمیایی را با طعم راحتی از سپند یگانه نیا داشته باشید. کافی است با شماره تلفن‌ این شرکت (02188749270) تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *